vrijdag 12 juni 2009





3 opmerkingen:

  1. Hallo Martin, Gerbrand en Gerda,
    Leuk om jullie stage en het verslag te volgen. Ik zal het nog eens goed doorlezen. Veel indrukken opgedaan, zoals wij. maar toch ook weer hele andere zaken! Begrijp ik dat jullei nog verder gaan met vacantie in de Rockies? Als dat zo is, laten jullie via dit blog weten hoe het jullie vergaat?
    Groetjes
    Berry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Gerbrand,
    Niet slecht zo'n MCDM cursus, al lijken de biertjes me wat te fors voor jou. Leuk te lezen wat je allemaal meemaken, ga het morgen eens wat nauwgezetter lezen.
    Maar goed en wel, in Nieuwleusen gebeurt af en toe ook wel iets bijzonders.
    Veel succes en fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem 14-6-09 / 10.12 is Marcel Kluin
    Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen